Wednesday 4 December 2013

SHAKLEE :: INGIN MENJADI AHLI SHAKLEE??? ::


Assalammualaikum semua...

Alhamdulillah, bulan ni adalah bulan keempat saya join shaklee..memang langsung tak percaya yang shaklee boleh buat duit..memang saya tak pernah percaya jenis2 perniagaan internet ni..dan ini lah kali pertama saya join buat duit dr internet dan alhamdulillah, mmg hasil dia memberansangkan sgt2..

Dan yang paling best nya, saya bukan jenis orang yang tunggu duit turun tanpa buat apa-apa..saya jenis suka bekerja dan tunggu hasil dapat dr titik peluh saya sendiri..

Kalau nk tau income pertama saya dengan shaklee adalah sebanyak Rm 3**.**.. tu bulan pertama yang boleh dikatakan 'bodoh-bodoh' lagi lah..dlm x berapa nk reti promote barang, dlm x berapa nk paham khasiat produk pon saya boleh dpt income Rm 3**.00..

Skrg??? alhamdulillah... :)


ini ceq yang pertama yang saya dapat..memang syukur sgt2.. start bulan kedua saya x dpt ceq dh, tp shaklee trs bank in dlm akaun saya.. senang kan??? :)


Haaa...mesti ramai nak tahu macammana cara dan apa kelebihannya untuk menjadi ahli shaklee kan??

1) Bagaimana cara untuk menjadi ahli @ pengedar shaklee??
Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran sebanyak Rm 65.00 atau boleh juga mendapat keahlian secara percuma dengan membuat pembelian barang shaklee melebihi 200 point(dlm shaklee dikenali sebagai uv).

2) Yuran Keahlian
Yuran keahlian RM 65.00 adalah untuk seumur hidup. Dan jika mahu saya mendaftarkan untuk anda, anda perlu tambah RM 10.00 untuk kos member kit dipos atau cuma RM 65.00 sahaja sekiranya anda sendiri mendaftar diri anda di branch shaklee terdekat dengan menggunakan id saya ( 1017747) sebagai sponsor anda..

3) Point(UV) Shaklee
Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlulah nk maintain point melainkan memang anda ada niat mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee.. kalau ada niat nk berniaga dengan shaklee, anda kena dapatkan point tertentu dan up kan lg point nya utk naik pangkat!!hehehe..

4) Maintain keahlian
Ok, anda tidak perlu mantain point(uv) setiap bulan..

5) Cara Pendaftaran menjadi ahli
Anda memerlukan sponsor iaitu seorang ahli yang telah berdaftar dengan shaklee. Sekiranya berhasrat untuk mendaftar diri di branch shaklee berhampiran, guna id saya(1017747) sebagai sponsornya.. Jika nak saya daftarkan, beri maklumat diri kepada saya(sms/whatapps utk keterangan lanjut) dan saya akan daftarkan secara on9 dan in shaa allah dlm 5 hari bekerja, member kit akan sampai di tangan anda..

6) Kelebihan menjadi ahli shaklee
Memang banyak sangat kelebihan bila dh jadi ahli antaranya anda boleh membuat pembelian dengan harga ahli. setiap produk yang dibeli akan diberi point yang akan ditukar menjadi cash setiap bulan..lumayan kan???hehehe
Kelebihan lain adalah anda akan dilatih menjadi ahli perniagaan yang berjaya dibawah group kami.
* diingatkan disini, adalah sangat penting untuk memilih group yang betol untuk berjaya sbb group akan sedaya upaya membimbing kita untuk berjaya bersama2..

Ha...macammana, ada keinginan untuk berjaya x?Kalau rasa nk ubah taraf hidup, mai sms/whatapps saya, saya akan bantu anda untuk sama-sama kita kaya dan berjaya...In shaa allah... :)


Jom dapatkan Vitamin Shaklee dgn HOTT PRICEE dari saya!
Boleh bandingkan harga saya!
sms/ call : 0195638410 - wani
[id : 1017747]

No comments:

Post a Comment