Friday 10 January 2014

SHAKLEE :: VITAMIN ANTI STRESS ::

Assalammualaikum...kesibukannya harini, malam baru dapat mengupdate blog..gigih jugak nk update sebelum teman laki ku tngk Maharaja Lawak Mega..hehehe...

Harini sedari pagi dh kecibukkan..mendapat berita kematian seseorang yang rapat dengan kita membuatkan diri dirundung kesedihan..hanya Allah yang tahu..semoga Allah cucuri rahmat keatas roh dan ditempat bersama golongan orang yang beriman..sedih sgt..bercucuran air mata saat duduk bersendirian.. terlalu banyak pengorbanan arwah ke atas kami sekeluarga..sedih sgt rasanya..

Hurmm..baiklah..memandangkan diriku yang super stress hari ni, maka ku telan b complex shaklee sebijik sebab B Complex Shaklee ni dikenali sebagai vitamin penenang atau anti stress.

Vitamin B Complex ni memang sangat disarankan untuk golongan pelajar, pekerja, peniaga(macam aku of kos. :P), dan semestinya utk golongan suri rumah juga yang sangat terkenan dengan kerja-kerja seharian dirumah..

Tapi janganlah kita semata-mata mengharap vitamin semata-mata untuk kekal tenang, bertenaga dan cergas ya semua.. seharusnya juga kita perlu mengamalkan gaya hidup seperti berikut :-

  1. Gaya pemakanan yang sehat
  2. Selalu melakukan senaman waima yang ringan sekalipon.

Oklah,untuk hari ni, tu ja lah yang nak dikongsikan selain berkongsi berita kematian, ku turut kongsikan mengenai Vitamin Shaklee..

Esok Inshaa Allah akan ku kupaskan sesuatu yang lebih menarik..semoga Allah izin...terima kasih kepada semua yang sudi membaca blog ini..


Jom dapatkan Vitamin Shaklee dgn HOTT PRICEE dari saya!
Boleh bandingkan harga saya!
sms/ call : 0195638410 - wani
[id : 1017747]

No comments:

Post a Comment