Tuesday 3 September 2013

SHAKLEE :: ADVANCE JOINT HEALTH TABLET

Assalammualaikum pembaca semua..
Harini nak berkongsi cerita pasal Advance Joint Health Tablet atau dikenali sebagai AJHT.

AJHT ni sebenarnya adalah satu vitamin yang dapat melegakan serta merawat masalah sendi/ otot. Mcm mak saya sendiri, dia ada masalah sakit urat, saya pasti, mak, mak mertua, pak, pak mertua yang lain pon x terlepas dari dihinggapi masalah sendi/ otot/ urat bila usia dh semakin lanjut kan.. Sebenarnya sesetengah dari kita turut mengalami masalah ni sedari muda lagi, bukan bla dh berusia saja, btol tak?jadi apa lagi, jom lah kita sama-sama mengubati serta merawati masalah ini dengan menggunkan vitamin SHAKLEE yang pasti nya menggunakan bahan semula jadi.



AJHT memberi manfaat kepada sendi-sendi sihat dalam 3 cara :


  1. Menyokong keselesaan sendi - ekstrak boswellia : menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. bahan aktif utama ekstrak boswellia ialah asid boswelik yang berfungsi sebagai anti-radang semulajadi. ia menyokong kesihatan sendi dengan menghalang bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi.
  2. Bertindak sebagai kusyen - ekstrak jagung : membantu mengekalkan tulang rawan. ekstrak jagung membekalkan satu sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan. Glukosamina adalah blok binaan utama bagi membina tulang rawan dan lendir bagi melincirkan sendi. Banyak kajian menunjukan supplement ekstrak jagung dapat menggalakan kelenturan, pergerakan bebas dan menjadi sendi lebih fleksible. Dan kajian mengesyorkan yang supplement ekstrak jagung dapat menyumbang kepada kesihatan sendi dalam jangkamasa yang panjang.
  3. Memelihara tisu penyambung yang sihat - Zink, tembaga, mangan, dan vitamin C merupakan nutrien terpenting dalam kesihatan sendi, ini kerana zink, tembaga, mangan dan vitamin c membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberi kekuatan dan struktur terhadap sendi.
Oklah, semua jelas dah kan?jadi apa lagi, jomlah ramai-ramai pakat order untuk mak ayah kita. 

Untuk set yang lebih lengkap, saya cadangkanAJHT diambil bersama Ostematrix dan Omega untuk kesah yang lebih optimum. In Shaa Allah, kita merancang, Allah yang menentukan..:)

Assalammualaikum.


Jom dapatkan Vitamin Shaklee dgn HOTT PRICEE dari saya!
Boleh bandingkan harga saya!
sms/ call : 0195638410 - wani
fb : awexmanja@yahoo.com
[id : 1017747]


No comments:

Post a Comment