Monday 2 September 2013

SHAKLEE :: MASALAH SENGGUGUT

Assalammualaikum semua, syukurlah dipanjangkan usia kita untuk sampai ke hari ni..harini kita berbicara pasal masalah senggugut.. yup, hampir semua wanita dapat merasa bagaimana sakitnya senggugut tiap kali datang bulan, macam saya sendiri, mmg sebelum ni tiap kali nk datang bulan, saya dh cemas dh sebab dh tau dh, konpem akan berguling2 atas katil bagai..tambahan plak klau time sakit tu time ada kja kt luar, arghhh, mmg mcm nk nangis lah rasanya..nk cover mcmmana kan, dah sakit, bukannya saja buat-buat..

tapi kini alhamdulillah, lepas saya cuba set senggugut, tiada lagi sengugut mengganggu kehidupan saya..kadang-kadang macam x percaya, btol ka aku tngh period neh..

Vitamin untuk SENGGUGUT terdiri daripada :
  1. GLA COMPLEX
  2. B KOMPLEX
  3. OSTEMATRIX



  1. GLA COMPLEX - membantu mengawal & mengatur kitaran haid disamping melegakan sindrom pra haid atau masalah senggugut. Selain itu, ia juga dapat menguatkan kuku&rambut dan menjadikan kulit lebih sihat&berseri-seri. Selain daripada tu, GLA COMPLEX jugak mampu meningkatkan kesuburan.
  2. B KOMPLEX - mengurangkan tekanan emosi dan kelesuan. membantu dalam kestabilan saraf dan meningkatkan proses pemikiran. menukar makanan kepada tenaga menolong memetabolismakan karbohidrat, lemak dan protein. mencegah barah serviks, penyakit jantung dan kecacatan spina, serta menggalakkan kesihatan sistem kardiovaskular yang lebih baik.
  3. OSTEMATRIK - membekalkan nutrien harian termasuk lah kalsium yang membantu dalam pembentukan tulang dan juga gigi. ia mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaha dan manganese untuk membantu dan memelihara kesihatan yang baik. 
Oklah untuk kawan2 yang ada masalah senggugut, jangan malu jangan segan ya...maila tnya kita, in shaa allah kita akan bg penerangan utk kawan2 semua...

Assalammualaikum, jumpa lagi..



Jom dapatkan Vitamin Shaklee dgn HOTT PRICEE dari saya!
Boleh bandingkan harga saya!
sms/ call : 0195638410 - wani
fb : awexmanja@yahoo.com
[id : 1017747]


No comments:

Post a Comment