Sunday 8 September 2013

SHAKLEE :: MASALAH STRECH MARK???

Assalammualaikum, dpt lagi kita bersiaran hari ni setelah beberapa hari ketandusan line internet akibat ketidakpuasan hatian pihak tm terhadap kejaya saya..hehehe...

oklah, kali ni jom kita bercerita bagaimana cara untuk menghilangkan parut strech mark...boleh dikatakan hampir kesemua wanita yg pernah mengandung dan melahirkan anak akan ada strech mark.

sebelum tu jom kita tngk dulu, apa tu strech mark..

strech mark ni adalah garis-garis yang terdapat pada beberapa tempat seperti perut, payudara, paha, dan lengan. ia muncul akibat kulit meregang dalam waktu singkat sehingga kulit kehilangan elastisinya. Selain itu strech mark juga banyak terdapat pada wanita berkulit gelap kerana mereka lebih banyak menghasilkan melamin. strech mark tak boleh dihilangkan tapi mampu untuk dikurangkan dengan pengambilan banyak sayuran dan buah-buahan.

Jadi disini saya memang sangat2 mencadangkan ESP kepada semua, kalau x percaya bolehlah try, sbb ramai dh yang try dan lepas abeh, order lagi, sebab apa??sebab banyak sgt khasiat ESP ni dan paling utama mestila nk hilangkan strech mark depa tu..


sekian untuk kali ni, assalammualaikum..
:)

Jom dapatkan Vitamin Shaklee dgn HOTT PRICEE dari saya!
Boleh bandingkan harga
sms/ call : 0195638410 - wani
fb : awexmanja@yahoo.com
[id : 1017747]

No comments:

Post a Comment