Sunday 1 September 2013

SHAKLEE :: PERMULAAN DENGAN SHAKLEE

Assalammualaikum..alhamdulillah dihari yg indah nan aman dan damai ni, aku masih lg berpijak di bumi Allah yg luas ini..Syukur sangat2..

Hari ni hari kedua aku join Shaklee, alhamdulillah, bnyk ilmu rupanya yg dpt aku belajar dr mak2 aku kt dlm group secret kami..best sgtt...



Bagi aku yg paling best adalah bila aku dpt sambung study balik, opsss, bukanlah sambung wat master ka phd ka apa ka, ni cuma sambung study utk otak aku ni lah..beku gila kot lama x study, jd lps join shaklee, knala study ckit..study pasal kegunaan setiap jenis vitamin, study pasal mcmmn nk layan pelanggan dan mcm2 lagi lah..alhamdulillah, walaupon agak mereng sekejap tp aku dpt atasi segalanya dengan tenang..hehe, mereng tu bukannya mereng kenapa, mereng sebab lama x belajar ja, otak dh makin beku la katakan..hehehe..

Berbalik kepada produk Shaklee, sebelum aku join menjadi ahli, aku terlebih dahulu mencuba produk ni utk melihat kesan-kesan +ve nya terhadap diri aku dan alhamdulillah, dengan izin Allah, aku mmg dpt keputusan yg +ve seperti set subur yg aku ambik, alhamdulillah, lepas aku ambik set subur, mmg period aku teratur dan tiada lagi senggugut mengganggu hidupku..syukur sangat2.. selain daripada tu, aku jugak ambik set kurus, dan sekali lagi alhamdulillah, berat aku turun 2 kilo dlm masa sebulan..syukur sgt2..walaupun x banyak turun (padanlah, xnak disiplin sgt kan) tp aku bersyukur sbb bdn aku ni mmg jenis berat x pernah turun..yup!!never ever!!mmg x pernah turun...hehehe..time dpt tau berat turun tu pn sbb aku kna p timbang kt hospital, sekali doc ckp, ehhh, berat turun erkk, dia tnya aku mkn produk apa, pastu aku pn bgtau lah yg aku makan Shaklee, pastu dia ckp, lepasni doc pn nk try Shaklee lah sbb nampak bdn awak shape dia lain bebenor dr sebelum ni..ewaaahhh, kembang sekejap kan aku time tu..sabaq jerlahh..hehehe...

Ok, antara sebab-sebab lain aku bersetuju untuk join menjadi ahli Shaklee adalah seperti berikut..




Ya, itulah antara sebabnya..dan jika ada orang cakap, yaka produk ni murah sedangkan satu2 set tu beratus-ratus ringgit harganya, ya aku akan jawab, mmg murah sbb satu2 set yg kita beli tu bukan nya tahan seminggu, ia nya tahan sebulan atau lebih..yup mmg tahan sebulan atau lebih..nanti kita cerita detail pasal vitamin2 tu k..Rasanya mmg berbaloilah beli Shaklee ni tambahan pula beli dari saya, lagi berbaloi sbb saya akan bagi harga ISTIMEWA untuk semua, HOT SANGAT!!!hehehe

oklah, untuk kali ni, setakat ni jerlah, lain kali jumpa lagi..Assalammualaikum..


Jom dapatkan Vitamin Shaklee dgn HOTT PRICEE dari saya!
Boleh bandingkan harga saya!
sms/ call : 0195638410 - wani
fb : awexmanja@yahoo.com
[id : 1017747]


No comments:

Post a Comment